četrtek, 17. september 2009

Nakit

Na Otok zakladov, kamor sem nekega lepega dne priveslala, sem se med drugim naučila tudi izdelovanja nakita. Kvačkanega nakita iz perlic. Priznam začetek je bil "groza" jaz pa "blond na kvadrat". Ampak, vztrajnost se je vedno izplačala, tako mi je uspelo. Uspelo mi je, da sem se naučila kvačkat perlice - iz katerih nastajajo zanimivi izdelki, ki so predvsem uporabni. No tole je nastalo v zadnjem času.Ker imam rada kompletke, verižico, zapestnico in uhančke, mi je uspelo narediti tole


Ker je lep tudi klekljan nakit, sem pred časom bila v Pragi, kjer smo se učili izdelave moderne češke čipke, tam smo izdelali nakit. Pa mi žilica ni dala miru, sem morala doma naredi še en izdelek, ki sem ga dala na tanko žičko, ki sem jo kupila v Pragi. No kupila bi še kakšno več, ampak mi se ni uspelo "zgrebst" za več. Na tečaju, kjer so potem, tudi prodajale par dodatkov, je bilo tega bore malo, tako, da tiste, ki so kasneje prišle samo po nakupu tega skoraj niso več dobile. Škoda.


Tole so pa uhani, ki smo jih izdelali v Pragi , prav tako tudi obeski na verižici.









1 komentar:

  1. O, same fajne stvari! Te češke čipke so res čisto nekaj drugega kot tiste fine umetnine, ki jih delate Otočanke. Za kvačkanje perlic pa tudi čestitke - za vztrajnost na začetku in lepe izdelke.

    Pozdravček, N.

    OdgovoriIzbriši

Komentarji k VESELJE DO USTVARJANJA