petek, 14. december 2012

LE KDAJ ME BO IZUČILO ?

 Prva runda klekljanih in delček ostalih, teh je še več, ampak so  si kar podobne, ježki so mi posebno ljubi, pa različne barve lučk so mi simpatične (hvala Keti za odtise)
Ja dobesedno tako, le kdaj me bo izučilo? Vsako leto, ampak res vsako leto, od kar izdelujem vse voščilnice za prihajajoče praznike sama, si rečem "naslednje leto, pa jih bom začela delat že septembra", ja si rečem, to je pa tudi vse.  Potem pa pride september in meni še na kraj pameti ne pade, da bi začela delat voščilnice, ni šans, ko je pa toliko drugega. Pa ja da! No, in tako je tudi letos, hitim, da se mi bliska, spredaj in zadaj. No voščilnice, ki niso klekljane so hvalabogu gotove, pri klekljanih pa se kar zapleta, pa saj jih moram narediti do takrat ko se bodo začele pošiljat še kak ducat. Seveda hitim kaj mi pa drugega preostane, da ne govorim da je nujno dokončat pulover za Tjašo, ki ga pletem kakšen teden, pa nekaj nakita me čaka, da o peki peciva in vsem ostalem ne govorim. Ampak drugo leto, bo pa čisto drugače, ali so pa to samo sanje malega kitajčka?

6 komentarjev:

  1. Vse so lepe (bunk še nimam). Takšna si, ne moreš pomagat, samo da si zmogla......

    OdgovoriIzbriši
  2. Tak potek dogajanja pa mi tako domač... jaz sem začela celo razmišljat, da bi kar januarja naredila za konec leta - mogoče bi se tako izšlo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Klekljane so prekrasne, no tudi druge ne zaostajajo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepotičke so čisto vse, vendar so mi klekljane bunkice najbolj všeč. Tako kot Katarina je tudi jaz še nimam. Vse si obljubimo isto, potem pa vseeno lovimo zadnje roke. Nisi nič drugačna od mene ali katere druge.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepe so vse :) In naj te tolaži, da nisi edina.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne so vse po vrsti in upam, da te drugo leto ne bo več "zabasalo" :-))

    OdgovoriIzbriši

Komentarji k VESELJE DO USTVARJANJA