sobota, 27. februar 2010

Zgodil se je Plavi orkestar

Hja, tudi meni se je zgodil Plavi orkestar 26.2.2010 v hali Tivoli. Moja hčera, me je nahecala. Njen prvi koncert je bil Plavi orkestar pred x leti v Velenju. Bila je še mladoletnica in z njo je šel moj dragi.

Ta koncert ji je ostal v nepozabnem spominu, pa čeprav je bila na mnogih koncertih manj ali več znanih skupin od tu in tam, je ob najavi , da se po 10 letih vračajo na sceno morala obvezno na ta koncert. Vprašanje s kom? Se ve, kdo je dežurni v naši družini za vse take, in podobne norije.

No pa sva šli. Prišli v Ljubljano malo čez 18 uro, uspešno parkirali pred halo Tivoli in se podali v čakalno vrsto pred halo. Ker sva bili dovolj zgodnji je lahko izbirala, kje bova sedeli (bili sva namreč na tribuni). Problem, povsod bi bilo fajn. No in končno , ko sva zasedli svoje prostore, padem skoraj v nezavest. Če bi se dogovorila, verjetno ne bi bilo, da sedim skupaj s kolegico iz bivše firme ( mojih let, no mičkeno starejša hahahah)

Ker je bilo še dovolj časa, do koncerta sem si ogledovala populacijo koncerta. Pravzaprav, me je presenetilo, v dvorani je bilo od najstnikov, do "starcev". Polna dvorana, baje je bilo prodanih 6500 vstopnic ali mogoče celo več za vsak koncert, tudi sobotni ponovitveni.

Po bolj ali manj glasni predskupini so zavzeli oder "plavci". Najpopularnejši oz. eden od najpopularnješih pop bendov v celi bivši Jugoslaviji - je pričel svojo veliko turnejo prav v Ljubljani, nadaljeval jo bo v Zagrebu, Beogradu in zaključil v Sarajevu. Do sedaj so izdali 8 albumov in jih prodali v več kot petmiljonti nakladi. Zadnič so bili na sceni 2000 leta. Njihovi hiti Suada, Kaja, Bolje biti pijan nego star, Sava tiho teče, Zelene so bile oči te........... Odlazim - prepevajo vsi od maldih do starih.

Koncert, evforija, prepevanje , ploskanje vzklikanje vse. Zanese te, ne da bi vedel kdaj, prepevaš, ploskaš, skačeš. Neverjetno.

Pričetek koncerta je bil z novo pesmijo Amerika, nato pa nadaljevanje, hiti, ki verjetno ne bodo zlepa pozabljeni. Ni kaj fanje so še vedno sila.

Vse njihove pesmi, so nekaj posebnega, tekst ene od manj slišanih, ali pa mogoče manj znanih.



Jedina
Tiho ću da odem ja,
s tjela srne s bistrog potoka
ko da čujem blagi glas,
"ne idi zbog nas"

Tiho ću da odem ja
samo mala vjest iz novina,
tvoja suza još za kraj,
za put u raj.

Obuci bjelu haljinu
za tobom neka uzdišu,
kad ne mogu ja, jedina.

Konec koncerta, množica kriči, ploska, topota, vrnitev na oder odpojejo še nekaj pesmi in za konec njihova Odlazim.
Sedaj pa res, gužva na parkingu, traja da prideš iz parkinga na cesto, pot domov, hvala bogu nehalo je deževati, na after party ne gremo, čeprav so delili zastonj karte za vstop.

4 komentarji:

  1. nekaj let nazaj sem bila tudi sama na njihovem koncertu, zato mi je znano navdušenje... kar odnese te in ne moraeš in nočeš dol s tistega norega oblačka... diši po nostalgiji.
    ti privoščim, verjamem, da si nabila baterije - do naslednjič:)

    OdgovoriIzbriši
  2. OH, oh kolk ti je blo lepo.Dooolllggooo nazaj sem bila tudi jaz na njihovem koncertu.To si zapomniš, pa njihove pesmi ti prav rade ostanejo v ušesih in potem si prepevaš:Suaaadda, Suaaddaa,....

    OdgovoriIzbriši
  3. Ravno ugotavljam, da mi je tvoj blog nekam ušel.. samo kak komentar vidim kdaj pa kdaj :) Tole je prav super brat, ti in hčera skupaj na koncertu. Mi je kar malo žal, da nisem šla tudi sama, ker tale tvoja reportažica se bere super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Navdušenje se je nadaljevalo tudi v soboto, ko je bila vsa hala Tivoli na nogah. Res, bilo je vredno ogleda.

    OdgovoriIzbriši

Komentarji k VESELJE DO USTVARJANJA