ponedeljek, 21. oktober 2013

Vicenza oktober 2013

Tudi letos, nas je" pet žensk" lahko bi rekli .com odpravilo na sejem v Italijo. Moja pot se je začela kar zgodaj zjutraj. Uspešno prispela do Logatca, parkirala in počakala na eno krasno "punco" in se z njo odpeljala naprej do Škofij. Tam sva midve iz "Slovenije" haha počakale primorsko navezo in nadaljevali smo pot v Vicenzo. Pot polna čvekanja, da o smehu ne govorim, se je uspešno končala na parkingu pred sejmiščem. NO potem pa se je začelo. Gužva, gužva in še enkrat gužva. Kaj takega, se mi zdi, še nismo doživele, halo, smo probale prvi dan - dan otvoritve, pa drugi dan, pa soboto, pa zadnji dan nedeljo, ampak letos, mati moja, toliko slovenskega jezika, še nismo doživele. Ja "slovenke" so letos okupirale sejem v Vicenzi, dobro, tudi "hrvatic" ni bilo malo, "italijanke" s svojimi vozički, so pa tako nekaj posebnega ( te povozi po nogi, pa te še grdo gleda,ker si ji napoti).  Bojda bo naslednjo spomlad boljše, bo zgrajena nova hala in "stvari" bodo tematsko razdeljene. Letos so bile to, edino izdelki,ki se potrebujejo za peko peciva.Hvala bogu, da nisem neka jaka "pekačica" peciva, ter ostalih sladkih dobrot, ker bi znorela,, nad modelčki, takšnimi in drugačnimi, idejami in še marsičemu. Kapo dol, bi rekel Katanec. OK moja malenkost, se je bolj zaletavala v tisti del oz. tiste dele sejma, kjer je bilo kaj o nakitu. Ampak tega, je bilo en mali ocean, gužva pa okrog še pa še. Seveda, nuuuuujno sem rabila perlice, takšne in drugačne, pa.......................ampak sem bila pridna  hahahahahahaha nisem veliko zapravljala.
Sedaj pa še nekaj slikic iz tega sejma, kjer moram bit nuuuujno dvakrat na leto (hvala bogu, da je le spomladi in jeseni, si ne znam predstavljat, da bi bil še vmes).
 
Tile detajli na supergah, so jih tudi prodajali



 Sladkarije, sladkarije, za vse pa obstajajo modelčki



Letošnji obiskovalci sejma, niso bili samo otroci v vozičkih, ampak tudi kužki


 
Pomočniki, pri delavnici

3 komentarji:

  1. Joj, res sem fouš!!!! :):):) Spet vidim, da ni bilo skoraj nič zame :):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi zame ni bilo kaj pametnega, same krpice blaga vsepovsod , pa volnice in prejice pa dekor za novoletne jelke ......razočarana ..

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahahahah Alenka, saj ti fuuuul verjamem, da ne bi bilo nič zate, te predobro poznam, da ne bi "nič" kupovala, tako kot me nismo

    OdgovoriIzbriši

Komentarji k VESELJE DO USTVARJANJA