sreda, 25. junij 2014

GUMICE,GUMICE

Ko sem videla prvo "gumi" zapestnico, si nisem mogla, da ne bi Alenko poklicala in jo pobarala, kje se dobi material, kje pa, kako se te stvari delajo. Seveda mi je takoj poslala link pa "štacuno" kjer se vse dobi. Moja prva pot v Ljubljano, ki je bila , nujno sem morala v Levčka, kjer  se je  prodajalka, ko sem rekla kaj bi rada, malček nasmejala in rekla no ja to je pa sedaj velik hit. Evo kaj vse je nastalo iz teh malih gumic. V eni škatlici so pastelne barve,

 v tej pa navadne
 statve na katerih ustvarjam, pa nimam samo enih (hahahahah)
Evo zapestnica
 Nastajajo tudi prstančki, tule sta dva
Pa še nekaj zapestnic


 Halo, nastal je tudi tale "gumjast" fantič

1 komentar:

  1. Prav zabavno je ustvarjati s temi gumicami.Moja pupa je čisto navdušena,mami pa tudi vedno bolj.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši

Komentarji k VESELJE DO USTVARJANJA