torek, 15. december 2009

Srečaje "otočank " v decembru

Zgodilo se je, seveda se je, in to dvanajstega decembra v letu gospodovem 2009, zadnje srečanje kokošk v tem letu. Srečanje je organizirala naša dobra Atenka, no to je sicer, kar tradicionalno srečanje v zasavskem koncu. Bili smo v Zagorju. Čeprav je naša organizatorka zbolela, je vseeno kjub virusom le-to izpeljala v nulo dobro.Bilo je in oh in ah.
Delali smo v raznih delavnicah, od prikaza šivanja raznoraznih zadevic, do izdelkov iz fimo mase, kjer so nekateri obsedeli , še pa še časa..... pa do izdelave obeskov iz perlic, kjer je bila tudi moja malenkost, ampak žal malo blond.
Seveda smo bile založene s hrano in pijačo, vsega je bilo več kot dovolj. V nobenem primeru, pa ne morem mimo zadevic, ki od tega srečanja krasijo moj delovni kotiček. Najprej ne morem mimo dišečega, krasno sivkastega možica od Dodo, Dodo hvala ti še enkrat. Sem se morala doma, kar krepko postavljati na zadnje noge, da je obstal v mojem kotičku. Tale možiček pa izgleda takole
Prav prijetno me je presenetila naša Vava ,križkarica petsto na uro, njeno darilce pa izgleda takole. Vava ti si carica križkanja.
Nikakor pa ne gre- mimo ene krasne ustvarjalke, ki se žal naših srečanj ne udeležuje prav pogosto, ampak včasih pa le najde čas in pride. Od nje sem dobila tegale prelepega angelčka, Bradačka hvala ti še enkrat . Moja Tjaša mi ga je hotela odnest v Velenje, ampak mati je bila vztrajna in angelček je ostal v mojem kraljestvu v "Razmirju", kot ga imenuje Zvezdica
Ker se spodobi, sem naredila darilce za našo organizatorko, našo gostiteljico. izdelala sem nekaj v njenih barvah, klekljan prtiček, katerega sem vložila v svečnik. prtiček je izgledal takole Prtiček položen v svečnik, z svečko pa izgleda takole.Najbolj me je mučilo, kako zadevo zavit v primerno embalažo. Pa mi je padlo na pamet, da bi lahko zadevico zavila kar v culico, v svilen robček, ki sem ga imela na zalogi, še iz mojega "svilenega obdobja". no zadeva je izgledala takole.





Tole zadnje sarečanje je minilo kot bi upihnil svečko. mimogrede je bila pozna ura, vse so se počasi odpravljale domov. Klasične "pometalke" so ostale, pospravile že zadnje drobtinice - se smejale in uživale v drobnih neumnostih- ter se počasi odpravile proti domu.
Drage moje punce, ta srečanja so res nekaj posebnega, ob njih si človek napolni baterije, se nasmeji in uživa v majhnih pozornosti vseh in nekaterih. V drobnih stvareh, ki so lahko tako velike, pa čeprav so mogoče čisto nepomembne. Meni je bilo lepo, lepo kot mi je vedno z vami, pa naj bo na srečanju ali kofetku pri "dobri sosedi" , ki je žal na to srečanje ni bilo, pa smo jo nekateri zelo pogrešali.




3 komentarji:

  1. tole je čudovito... in čestitke spodaj, jao, sem kar obsedela in se zagledala... no, pa ti naslednjič pomaham, ko se bom peljala skoz "Razmerje" :))))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Same lepe stvari si pokazala , kar je prav saj se na takem srečanju same lepe stvari dogajajo in sami dobri in tudi meni dragi ljudje srečujejo ;)))))))))).

    OdgovoriIzbriši

Komentarji k VESELJE DO USTVARJANJA